Search This Blog

Friday 3 March 2017

Gee en neem


In die wanbalans tussen gee en neem
word ons soms van mekaar vervreem.
In ek vir my en jy vir jou
bly ons aan eie-belang vasklou.
Maar ‘n bietjie gee van die eie-ek
laat ruimte vir ‘n wonderwerk.
In my vir jou en jou vir my
word ons van selfbelang bevry.
Ek dra jou las en jy dra myn’
saam laat ons God se lig weer skyn.

'n Oorspronklike gedig deur Marietjie Uys/Miekie (kopiereg voorbehou)

Marietjie Uys (Miekie) is a published author. You can buy the books here:
You can purchase Designs By Miekie 1 here.
Jy kan Kom Ons Teken en Verf Tuinstories hier koop.
Jy kan Kom Ons Kleur Tuinstories In hier koop.
Jy kan Tuinstories hier koop.
You can follow Miekie's daily Bible Study blog, Bybel Legkaart, here in English & Afrikaans.
For more crafty ideas and great products, visit A Pretty Talent on Facebook.
Remember to keep nurturing your TALENT for making PRETTY things.
You can subscribe to this blog and receive regular updates by email by simply registering your email address at the top of the current blog.

No comments:

Post a Comment