Search This Blog

Wednesday 11 January 2017

Kom ons vier fees!


'n Mens lees so gereeld in die Bybel, veral in die Ou Testament, dat God opdrag gegee het dat die volk Israel fees moes vier. Nou wonder ek sommer hieroor en die plek van feeste in ons lewens. Vier jy nog fees omdat jy die God van die Bybel ken? Ek praat nie net van kersfees en paasfees en nagmaal nie. Het jy jou al verbly in hierdie feit tot op die punt dat jy voel om fees te vier daaroor? Ek wil nie hê dat jy nou moet opspring en begin regmaak om fees te vier nie. Ek wil jou sommer net aanmoedig om daar waar jy sit, 'n oomblik van stilte te neem om te dink oor wat dit vir jou beteken om God in jou lewe te hê. En dan wil ek jou aanmoedig om jou oor te gee aan die blydskap wat in jou gees sal opborrel.
Fillipense 4:4 sê dat ons ons moet verbly in die Here.

Marietjie Uys (Miekie) is a published author. You can buy the books here:
You can purchase Designs By Miekie 1 here.
Jy kan Kom Ons Teken en Verf Tuinstories hier koop.
Jy kan Kom Ons Kleur Tuinstories In hier koop.
Jy kan Tuinstories hier koop.
You can follow Miekie's daily Bible Study blog, Bybel Legkaart, here in English & Afrikaans.
For more crafty ideas and great products, visit A Pretty Talent on Facebook.
Remember to keep nurturing your TALENT for making PRETTY things.
You can subscribe to this blog and receive regular updates by email by simply registering your email address at the top of the current blog.

No comments:

Post a Comment