Search This Blog

Monday 19 December 2016

Maar as ek faal, sal ek weer opstaan


Ek is besig om die boek van die Rigters in my privaat Bybelstudie te bestudeer. Soveel heldedade en soveel mense wat faal. 'n Konstante patroon van verval in afgodsdiens en terugkeer tot God wanneer dit sleg gaan is die kenmerk van die boek. Ek neig so al om negatief te raak en te vra wat is dan eintlik die punt? Die geroepenes faal God, die volk faal God en elke keer begin dieselfde patroon net weer oor. Dan merk ek iets op. God faal sy volk nooit nie. Hy faal ook nooit sy geroepenes nie. En ek onthou dat Hy gese het ek moet my kruis opneem en Hom volg. Dan antwoord ek ja, Here en ek besluit om elke dag my bes te doen om by Hom uit te kom en myself en my eie wil ondergeskik te stel aan Syne. Miskien kan ek dan een van die geroepenes wees wat nie faal nie? Een ding weet ek: Sy genade is vir my genoeg.

Marietjie Uys (Miekie) is a published author. You can buy the books here:
You can purchase Designs By Miekie 1 here.
Jy kan Kom Ons Teken en Verf Tuinstories hier koop.
Jy kan Kom Ons Kleur Tuinstories In hier koop.
Jy kan Tuinstories hier koop.
You can follow Miekie's daily Bible Study blog, Bybel Legkaart, here in English & Afrikaans.
For more crafty ideas and great products, visit A Pretty Talent on Facebook.
Remember to keep nurturing your TALENT for making PRETTY things.
You can subscribe to this blog and receive regular updates by email by simply registering your email address at the top of the current blog.

No comments:

Post a Comment